Sayfalar

4 Temmuz 2017 Salı

Güzellik Anıtı



Farzet'ki bir dağım yamaçlarıma vuruyor sensizlik 
Suskunluğunda yarılıyor içim, çöküyor tepelerim
Öfkeli karabulutlar sardı başımı  en kalabalık yerlere
Yıldırımlar düşüyor.
Bütün çocuklar kaçtı içimden
Ağırlığınca hızlı o duygulara yelken açtım
Aslında sana kavuşmak istiyor her yanım

Anlıyor musun?


Hayalimde milyonlarca kareye sığdırdım gülüşünü

Mantığım reddetmekle meşgul kalbime sığmayanları
Öyle gel gitler var ki okyanuslarım da 
Duymuyorum hiç bir sesi
Bir fabrika motoru gibi bakımsız yüreğim 
Döner aksamlarda dikkat gerektiren
Bir tek o fotoğrafın hariç 
Ufkumda herşey silindi birden

Biliyor musun?


Bütün engelleri koydular varsay önüme
Yinede düğün gibidir sevince insan gitmek ölüme
Kupkurak çöllerime yağan yağmursun 
Alıştım üşümeye terlemeye serinlemeye sende
Geceleri sevdim seninle gündüzler kadar iki yüzlü Olmayan
Telaştan bi haber öfkeden uzak
Bütün dizilerde ki olumsuzluklara buruktu yüreğim 
Ve bütün filmlerde kavuşamamalara kızdım
Bir boşlukta dönen yaprağa bile üzüldüm

Duyuyor musun ?


Bugün anladım neyi desen anlatamam
Yelinde iz bile kalmadı anladıklarımın 
Bugün boşluklarda bile boşluklar tanıdım
Her şarkı içimi yaktı bir ıslık bile yüreğimi dağladı
İçimde ki tüm çocuklar annesiz 
Huzur evimde ki tüm yaşlılar huzursuz ve
Neşesiz kaldı, öyle ki
Taştan farksız kalplere 
Sıgınmadığımın kanıtı sensin
Bence bu yüreğin yıkılmayacak
En büyük
Güzellik anıtı sensin

Görüyor musun ?

Ağustos 2015


***Herkesin yüreğinde bir güzellik anıtı vardır.
Fakat bazıları zamanla yıkılır ve toz olur bazıları ise 
zamana meydan okur, dünden kalan ve yarını belirleyenler gibi
Uzağınızda da olsa içinizde bir güzellik anıtı bulunsun***

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder