Sayfalar

7 Temmuz 2017 Cuma

Alın yazısı dedikleri sen misin?


Yüzün girer her gece rüyalarıma birden
Bakışların çıkarır umutları kabirden

Bilmem gün gelirde duyar mısın? Âhımı
Yıllar var arıyorum ben kalbinde sabahımı

Kalıver ömrümde başlasın yeni bir çağ
Tohumun kıymetini bilir biraz
toprağıma yağ

Yıllar varki yalnızlık yapıştı benim tenime
Sevinçler eşlik etti işte üç beş günlüğüne

Yakından bak bütün kalpler buz tutmuş ve katı
Yakmak ne kelime tutuşturama'dım sensiz hayatı

Sevilip sevilmeden ömür denen şey bomboş
Yalnız uyu yalnız uyan dilersen tek başına koş

İzin verde zemherine biraz bahar karışsın
Gülümse gözlerime ruhun aşkla tanışsın

****

Alın yazısı dedikleri sen misin? 
Ta kendisi misin? Sen aşkın ..
Sensin denizlerimin vardığı son kıyı 
Ve kumsalında dalgın yürüyen bir ben varım şimdi
Göreceksin ah bir açsan pencerelerini
Ulaşmak kalbinde ki o ıssız yola, açılmak birlikte düze yokuşa 
Dokunmak içinde ki o ince tele, kaybolmak gitgide derinliklerinde
Tanımak içinde ki tek başına kalan o hüzünlü çocuğu
Bakışlarına umut ellerine kırmızı bir gül bırakmak 
Bulut gibi dağıtmak korkularını, kalkanlarını güvenle yıkmak
Seninle başlamak her doğan güne her bahara seninle açmak 
Göster de yazayım adını hadi hangi sahile sığacak
Sen yokluğu ölümlere eş olan, sen kalbime umudu nakışlayan Ben hep böyle sensizliği sana ulaştırmak için bak

Bir beyaz güvercin oldum gökyüzünde çırpınan...

M.ilhan Genç
Eylül 2016

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder