Sayfalar

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Bir Labirent'in İçinde

Bir labirentin içinde büyük ve geniş bir labirentin içinde her köşesini ezbere bildiğim halde geldiğim gece gündüz dolaşıp hep aynı köşelerin etrafında olmadığını bildiğim halde bir çıkışı hayal edip bitap düşmekten yoruldum çok yoruldum.

Aslında o dev labirent bir yerde beni içinde tutan, bir yerde mahsus değildi.Ben sadece nedenini bilmediğin ve içinde gece gündüz dolaştığım bu labirentten beni birinin bulup çıkarması gerektiğini zihnimde tasarladıkça daha çok kendini yoran bir faniden başka bir şey olmayışım hissi gittikçe kalbimde artıyor ve hızla çarpıyor buna engel olmak yada engel olmak isteyecek hiç kimsede yanımda yada yakınım da bulunmuyor.

Bir labirentin içindeyim. Büyük ve geniş bir labirentin, duvarlarındaki her bir taş katı, sert, düşüncesiz soğuk, maksadı ve ne için yaşadığını bile bilmeyen insanları andırıyor bana. Birbirini aldattığı sürece yüzlerine ve kalplerine mutluluk damları düştüğünü sanan yalan yağmurları altında sırılsıklam ıslanan ama kupkuru ve pakmış gibi göründüklerini sanan insanların içinde nefes alıp vermektense belkide bu labirentin içinde yalnız olmak bana ayrı bir haz veriyor.

Yada yanılıyorum ben onların dünyasına ayak uyduramadığım için bu hisleri taşıyor da olabilirim. Ya onlar çok yapmacık bir hayat sürüyor yada ben apayrı bir dünyada yaşıyorum. Bir labirentin içindeyim büyük ve geniş bir labirentin yorulmuşum bitap düşmüşüm buradan kurtulmak isterken dış dünyadan aslında kaçıyorum. Çöküp bir köşesine duvarına dayayıp sırtımı uzatıp ayaklarımı yeni şiirler yazıyorum.

Bu labirent'in içinde buluşur musun? Benimle


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder