Sayfalar

23 Mayıs 2018 Çarşamba

Seni Seviyorum Dediler


-Aziz Nesin: "Herkesin başına gelir. Ne zor şey seni seviyorum diyememek."

-Pablo Neruda: "Benim olmayanı seviyorum. Çok uzaksın sen."

-Can Yücel: "Seni içimden seviyorum."

-Özdemir Asaf: "Ben seni seviyorum, Gizlice."

-Nazım Hikmet: "Sende, ben, imkânsızlığı seviyorum, Fakat asla ümitsizliği değil."

-Sabahattin Ali: "Seni seviyorum... Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum..."

-Paulo Coelho: "Seni seviyorum, çünkü bütün Evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı."

-Ataol behramoğlu: "Seni seviyorum ve bir şey söylemiş olmuyorum bunu söylemekle."

-Sabahattin Ali: "Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum."

-Nazım Hikmet: "Seviyorum seni “Yaşıyoruz çok şükür!” der gibi."

-Ümit Yaşar Oğuzcan: "Olduğun gibi seviyorum seni. Olmanı istediğim gibi değil!"

-Ümit Yaşar Oğuzcan: "Bir seni olduğun gibi, Bir seni her şeye rağmen... "Bir seni hala."

-Stefan Zweig: "Seni sen kim isen o olarak seviyorum."

Nazım Hikmet: "Seni çok seviyorum. yaşamak kadar çok."

-Oğuz Atay: "Seni seviyorum. Çünkü başka çarem yok."

-Franz Kafka: "Seni seviyorum işte, budala!"

-Cemal Süreya: "Yarın gene yazarım. Seviyorum seni, biline."

- Fani: "Seviyorum seni. "Güzelliği yeniden bahşedilen Züleyha'nın Yusuf'a her bakışı kadar."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder