Sayfalar

14 Mayıs 2018 Pazartesi

Hoş Yazsam Hoş Görülür

"Hoş yazsam hoş görülür
Dolu yazsam boş görülür"..

Ağaçları alnından öpmekte batan güneş
Ruhum ayrı dünyanın dilberi'ne oldu eş

Baş başayım her yerde, bu his ne sarhoş ne ayık
Renk renk desen desen bak bu portre sana layık

Her sabah bir serçe bana günaydın derde uçar
Karışmışsın toprağıma yağmur dinse sen kokar

Yaratıcı sanatını gördüm ki sende konuşturmuş
Dalıp gitmişim içime sevgiden bir kadeh dolmuş

Ne zaman bir yere uzun baksam, sen ordasın
Aşkta gurur denen şey, bırak bir deri bir kemik kalsın

Ham olmamak nedir ki? Kusura hoşgörü katmaktır
"Bakışın, duruşun, gülüşün şiire sığmamaktadır"

Kaç halkadan oluşuyor kim için kalbine vurduğun zincir
Çık şu dağın zirvesine gel gez bu şehre kokunu sindir

Nice kalp tanıdık ki bak sinsi, yobaz içi kirdir
Bir kadına verilecek en güzel hediye şiirdir

Seni düşünmek gerçek, gerçek çok güzel şey
Duy beni işit beni sana sesleniyorum Heyy..

"Oysa ki ben bir şiir için seni araç kılmadım bil
Eğer öyleyse niyetin nefsim ayak altında ezil"..

Ödedim gönül borcumu her mevsimi hazan olan
Tanı en yüce ressamı ona yakındır ilham duyan

"Kaderin ince çizgisi uzaktan seçilmiyor
Hayır neymiş şer neymiş 
Sevince vazgeçilmiyor".

M .İlhan Genç
19:04




1 yorum :