Sayfalar

7 Haziran 2018 Perşembe

Lisede Bir Kız Vardı


Lisede bir kız vardı
Kimi çok sevse eve gider odasına kapanırdı
Ben hep o kızı düşünürdüm gece yatana dek
Merak ederdim acaba nasıl nefes alırdı

Lisede bir kız vardı
Adını hatırlayamadım ne zaman gülmeye kalksa
Arkadaşları gülüşünü alay eder sustururlardı
O ise herkesin yüzüne hep insanca bakardı

Lisede bir kız vardı o kız insandı
En çok beğenilmek istediği dönemdi
Duyguları kendinden önce saçlarını tarardı
Kim diken batırsa o hep çiçek açardı
Yokluk değil onu arkadaşlarının azabı yakardı

Lisede bir kız vardı o kız bahardı
Annesi parlak bir geleceği için çabalardı
Babası gece gündüz onun için çalışırdı
Ne zaman baksam çevresin de yamyamlar vardı
Onlarla uğraşmaktan dersler kolaydı

Dedim o kız kadar yalnızlığı bilen var mıdır?
İnsan olmak zor mu?
İnsan olanın sonu hep intihar mıdır?

M. İlhan Genç

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder