Sayfalar

3 Ocak 2018 Çarşamba

Bir Kadın Yürüyor İçimde


Üç beş adımla voltayıp dolaştım sokaklarda 
Bir kedi çöp ağzında bir köpek korkusuyla
Bir dağ dertleşiyor yine başında bulutlar
Bir kadın yürüyor içimde sivri topuklusuyla

Kim bilir o çantasında gereksiz kaç nesi var
Bir çocuğu taşımayacak kolları çantası kadar
Tetiklenmiş bir kuşkunun geçilir mi önüne
Ne kadar dil dökersen dök kadınların "Ee"si var

Arada bir cebime atıp ısıtıyorum parmaklarımı
Atkımı saran nefesim okşuyor yanaklarımı
Bu hayal içimden çıkıp karşımda beden olsa
Döksem içimi diyorum içime bir tek o dolsa

Öksüren bir araba bozuyor gecenin ahengini
Bir bebek ağlayarak çağırıyor annesini
Günlük rutinlere uyanmak daldığın her uykudan
Batı'dan eğlence sesi gelir hıçkırık sesi doğu'dan

Güneş gibi cömert değil kıskanıyor ay huzmesini
Bir duygu denizinden ben bir diğerine geçiyorum
Umman derin hava soğuk kim bilir yüzmesini
İstemem getirin bana siz cırcır böceğim'in sesini

Merak tükenir zamanla ilgi uykuya çekilir
Doğamız da vardır belki doyunca nankörleşmek
Öyle hemen üzülme ağlama aldırma çocuk
Bu aşk kıyafeti bedene değil kalbe göre dikilir

M. İlhan Genç

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder