Sayfalar

28 Şubat 2018 Çarşamba

Pisi Pisisi


Anlatsam alaycı kahkahaların kırardı umutlarımı
Anlatsam deli gözüyle bakarsın diye ben
Anlatamadım attım hep içime korkularımı
Belki anlatsam anlardın, anlatırdın da yeniden
Anlatamadığım için işte yarım kaldım ya ben



Bir deli gözüyle bakarsın diye korktum
Yumdum gözlerimi hep seni düşünerek
Seni ne zaman sevsem çoğalırken azaldım
Sen vardın sanki de ben artık yoktum
Oysa ben hiç olmadığın halde aşık olmuştum

Böyle sevmek sevilmek aşkın en kepazesi
Kayan yıldızlar altında şimdi tek ben mi kederliyim
Susturun şu kahreden şarkıları çalgıları
Bu ne çok yıpranış böyle bu ne hüzündür

Salladım da elimi hani nerde ellisi
Böyle sevilmek istemezdi duysa kendisi
Dizlerinde ben uyudum belki ben
Şimdi minnoş diye çağırdığı pisi pisisi



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder