Sayfalar

31 Aralık 2017 Pazar

Hiç Uyanmasam


Hiç uyanmasam 
Kalır mı rüyalarımda yüzün
Bir rüzgarın önüne kapılıp gelir mi kokun
Hayat dedikleri meğer ayrılıkmış hüzünmüş
Dolan gözlerimde kaybol yine
Titreyen dudaklarıma dokun


Gecenin buğusu çöktüğü anda odama
Yanımda seni özleyip duran divane bir akıl
Hadi biraz delilikle takıl da gel bir zamana
Sorma hiç neden, niye, niçin ve nasıl 
Yaşama arzum ol  yitirdim belkide çaldılar 
Seni istiyorum yeniden kaderime yazıl

Daha kaç baharı tüketir mevsimler
Daha kaç kış yine baharla ötüşür
Buluşmaları mahşere kalanlar var 
Onların ruhunda benim kalbim üşür

Alıştım aslında, sensizlik hiç zor değilmiş
Beni hatırla doktorların elinde ki neşterde
Farkında değilim beni hayat asileştirmiş
Bende şımarırım belki bir gün mahşerde

M. İlhan Genç
28/11/16

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder