Sayfalar

24 Aralık 2017 Pazar

Bir yanımda salıncaklar sallanır.


Hep yarım kaldım, hiç tam doymadım, tam bağırmadım, tam dokunmadım. Bıçak ruhumda dehşet bir fısıltı gibi ilerledi ve ben tam ortamdan yarıldım. 
Ruhuma bir hayat yakıştıramadım. 
Bedenimin varolduğu zamana
ruhumu alıştıramadım. 
Sıradanlaştı mutluluk tadımlık hazlardan geçtim. Beğenmeyerek..

Yangınlarım vardı. Yangınlarım büyük dumanı tütmez. 
Toprağımın bağrında kurudu tohum, bir kum fırtınasının ortasında bulutlarım göğüne küsmüş damlası düşmez.
Hayalleri yarımdır onların da düşleri çeyrek, yarısını arayıp durur insanlar daha dün tamken, bir cam kavanoz gibi düşer yüksekten dağılır dört yana tam tamamlandım derken. 
Tahammülün incelir sabrın bir köprünün halatı gibi kopar kökünden, aldırma yinede sabret sen. Renk renk balonlarını hayatın dikenleri delip geçerken, anlarım üzüntüden dertten ve tasadan görülmeyen tacım var. 
Bir yanımda salıncaklar sallanır bir yanımda darağacım var.

M.ilhan Genç
25/11/17 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder