Sayfalar

20 Mart 2018 Salı

Anacığım

Küçüleyim de yeniden gireyim kumdağıma
Dizlerinde sallayıp ninniyle büyüt beni
Fazla büyümüşüm farz et, ki ayıplama
Yine misket oynayayım gölgelesin söğüt beni


Aman anacağım aman bas bağrına koru beni
Yeniden ters giyeyim de sen düzelt pabuçlarımı
Kahretti büyüyünce şu cevapsız soru beni
Ne sen sor ne ben söyleyim eyvahlarımı

Minicik bir bebek olayım yine öpülsün yanaklarım 
Halı tezgahının yanına çekmeyen radyomuzu koy
Rüzgar yine açsın penceremizi koşmadan kapat
Ateşlenirsem telaşlanma usul usul beni soy

Tiksindim ve iğrendim bu düzenden anacığım
Giderek küçüldü gözümde hayat denen şey
Hangi taşı kaldırsam altında akrep çiyan
Sen uyu ben biraz daha ağlayıp yatacağım

Aman anacığım aman yüzüne nur inenim
Büyürsem şeytanı yine bir melek sanacağım
Ne lüks bir hayat sürüp ne ona imrenenim
Ben seninle her zaman geçmişte kalacağım

Küçüleyim de yeniden gireyim kumdağıma
Kumdak bahane aslında ben hiç pes etmemiştim
Ne derlerse desinler sözüm halden anlayana
Anacığım ben seni yeniden görmek istemiştim
Anacığım ben seni dün gece çok özlemiştim

M.İlhan Genç
20/03/17 03:11

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder