Sayfalar

21 Nisan 2019 Pazar

Alıştıramadım

Ruhuma bir hayat yakıştıramadım
Bedenimin varolduğu zamana ruhumu alıştıramadım
Sıradanlaştı mutluluk
Tadımlık hazlardan geçtim, beğenmeyerek
Yangınlarım vardı
Yangınlarım büyük, dumanı tütmez
Toprağımın bağrında kurudu tohum
Bir kum fırtınasının tam ortasında 
Bulutlarım göğüne küsmüş damlası düşmez



Hayalleri yarımdır onların da benim gibi
Düşleri çeyrek
Yarısını arayıp dururlar daha dün tamken
Bir cam kavanoz gibi düşerler yüksekten
Dağılırlar dört bir yana, tam tamamlandım derken
Şaşarım şunların da akıllarına, zavallılıklarına
Ölümüme çare bulacaklarmış gülerim
Henüz uykusuzluğa çözüm bulamamışken


Tahammüller incelir 
Sabrın bir köprü halatı gibi kopar kökünden
Aldırma yinede sabret sen 
Renk renk balonlarını hayatın dikenleri delip geçerken
Anlarım üzüntüden dertten tasadan
Başımda görülmez bir tacım var
"Bir yanımda salıncaklar sallanır benim
Bir yanımda darağacım var".

25/11/17

M.İlhan Genç

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder