Sayfalar

24 Haziran 2015 Çarşamba

Hâkim Bey



Anamdan doğduğum gün Türk’üm diyen benmişim!
Nereden bileyim ben suç olacak hâkim bey
Anladım ki farkında olmadan işlemişim!
Şimdi bunu anlatmak güç olacak hâkim bey

Bu suçumun üstüne birçok suç daha kattım
Ne vatanımı sattım ne milletimi sattım
Türklüğümden vazgeçmem diyerek de dayattım
Dayatmazsam Türklüğüm hiç olacak hâkim bey

O zaman herkes Türk’tü ben de onlara uydum!
Hatta ismimi dahi
bilmeden Türkçe koydum!
Bir Türk gibi davrandım kanunlarımı saydım!
Ne bileyim saymayan ‘’taç’’ olacak hâkim bey

Bir put diye sayamam ben Mustafa Kemal’i
Taşıyamam bu yükün ağır olur vebali
Kırmızının üstünde yıldız ile hilali
Kaldırırsan yerinde ‘’haç’’ olacak hâkim bey

Şimdi birlikte çalar bu ağır senfoniler
Ben bir Türk’üm diyerek haykıranlar haniler
Korkarım ki bir gün de bize gelir coniler
O zaman da her bebek ‘’piç’’ olacak hâkim bey

Yasakladık okulda Türklüğü Andımızı
Her şeyi inkâr ettik en başta kendimizi
Üstünüze almayın tenzih ederim sizi
Bundan böyle tüm başlar ‘’kıç’’ olacak hâkim bey

Ne sağ kaldı ne de sol şimdi moda İmralı
Kestikçe düşmekteyiz bindiğimiz her dalı
Ya ondansın ya benden yoktur bir başka yolu
Artık orta, kenar yok uç olacak hâkim bey


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder