Sayfalar

2 Şubat 2014 Pazar

Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı



Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı
Önce bir çocuk proğramı başlıyor zevksiz
Yavaşça kaçıyor odadan çocuklarım
Durup durup esnemektense
Daha çekici geliyor oyunları
Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı

Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı
Bir müzik başlıyor
derken
Bir kadın yırtınıyor çığlık çığlık
Ve berbat bir müziğin nameleri
Gümbür gümbür dolduruyor odamı
Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı

Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı
İç karartan haberler
Kemküm eden spikerler
Çoğu kez gösterilen komik fotoğraflar
Ve liderlerin abuk sabuk konuşmaları
Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı

Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı
Vurdulu kırdılı bir dizi film başlıyor
Kaçakçılık, hırsızlık, cinayet
Kavgalar gırla, ölüler yığın yığın
Sonun da tabii polis yakalıyor suçluları
Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı

Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı
Tatsız tuzsuz bir açık oturum başlıyor
Ya da en bayatından bir yerli film
Gülsem mi ağlasam mı şaşırıyorum
Artistler yaparken türlü maskaralıkları
Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı

Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı
Bir güzel uyuduğumu anlıyorum
Yavaşça kalkıyorum koltuktan
Basıyorum düğmeye kapatıyorum
Sunarken bir spiker kelebakışı
Tivi'yi izliyorum gözlerim kapalı

Orhan Veli'den
Tivi'ye uygulanmıştır

Ü.Y.O


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder